Задум нового сервісу полягає у фактичному відстроченні платежу за придбаний товар. Покупець може замовити ту чи іншу товарну позицію, а оплата буде здійснена лише за п’ять днів, після отримання товару. Якщо покупець все ж таки вирішив повернути товар, йому будуть задані кілька питань про причину.
Якщо проблема полягає у неправильно підібраному розмірі або кольорі, Elyn автоматично просканує складську базу магазину, а знайдена альтернатива буде запропонована покупцеві. Якщо людина хоче просто повернути товар, є два варіанти: скасувати запланований платіж або отримати подарункову картку номіналом трохи більше від суми покупки.
Для бізнесу такий підхід теж є вигідним. Адже сплатити за товар після деякого часу користування простіше, ніж ухвалити рішення безпосередньо в момент замовлення. А коли товари вже отримані, відмовитись від них складніше, якщо, наприклад, розмір, колір та інші характеристики відповідають очікуванням.
Повідомляється, що маркетингова технологія Elyn вже взята на озброєння великим європейським рітейлером Zalando. Продукт інтегрували у додаток компанії.
Ми раніше повідомляли, що ConcordBank запустив мобільний додаток для підприємців ConcordBusiness. Рішення дозволяє малому та середньому бізнесу керувати своїми фінансами з телефону, економити на банківських комісіях та користуватись найсучаснішими технологіями еквайрингу.
До бізнесу потрібно ставитись не як до гусаків, яких треба общипувати, а як до курей,…
З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону. Такі…
Президент Асоціації GPA Галина Хейло була запрошена на зустріч українського та польського бізнесу, в якій…
Центральні банки України та Польщі ще на рік продовжили дію угоди про можливість валютної підтримки…
З 1 квітня 2023 року набув чинності законопроєкт №4366, який передбачає легалізацію в Україні розрахунків…
Троян маскується під легальні сервіси та портали, що свідчить про високий рівень його небезпеки У…