Що змінилося?
Водночас документи, які вже узгоджені Національним банком на момент набрання чинності змін, не потребують доопрацювання відповідно до цих змін. Платіжні організації платіжних систем, учасники платіжних систем та оператори послуг платіжної інфраструктури мають врахувати нові вимоги до документів під час внесення до них чергових змін.
Документи до Національного банку відтепер можуть подаватись й у електронному вигляді – з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи.
Національний банк також передбачив можливість отримання дубліката свідоцтва про узгодження правил/змін до правил платіжної системи-резидента та реєстраційного свідоцтва, що засвідчує реєстрацію договору/змін до договору про участь у міжнародній платіжній системі-нерезиденті, у разі їх втрати або пошкодження.
Відповідні зміни містить постанова Правління Національного банку України від 01 липня 2020 року №92 “Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України”, що набирає чинності з 11 липня 2020 року.
До бізнесу потрібно ставитись не як до гусаків, яких треба общипувати, а як до курей,…
З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону. Такі…
Президент Асоціації GPA Галина Хейло була запрошена на зустріч українського та польського бізнесу, в якій…
Центральні банки України та Польщі ще на рік продовжили дію угоди про можливість валютної підтримки…
З 1 квітня 2023 року набув чинності законопроєкт №4366, який передбачає легалізацію в Україні розрахунків…
Троян маскується під легальні сервіси та портали, що свідчить про високий рівень його небезпеки У…