Про це йшлося під час онлайн-зустрічі з банками щодо майбутнього розвитку Системи BankID НБУ, що відбулася за ініціативи Національного банку 30 жовтня 2020 року.
“Наше завдання – зробити Систему BankID НБУ доступною для кожного клієнта банку в Україні. Адже система економить час та полегшує життя українців, спрощує їхній доступ до державних, комерційних і фінансових послуг. Ми вдячні усім банкам, які допомагають розвивати і масштабувати нашу систему, робити її кращою та доступнішою для громадян” – зауважив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Одна із основних цілей зустрічі – почути думку та пропозиції від банків щодо розміру тарифів та підходів до його диференціювання. На цьому наголосила Ольга Василєва, заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ.
“Для банків, які виступають в ролі ідентифікаторів, актуальним є питання розміру тарифів за успішні підтвердження ідентифікації по своїм клієнтам. Такий тариф має бути справедливим, а його розмір залежить від сукупності факторів”, – пояснила вона
Важливим індикатором є те, що Система BankID НБУ затребувана серед комерційних надавачів послуг. Якщо раніше у цій ролі до системи підключалися переважно фінансові компанії, то зараз Національний банк отримує заявки на підключення від компаній із інших сегментів – страхові компанії, телеком-оператори, бюро кредитних історій.
“Можливість здійснення віддаленої ідентифікації без фізичної присутності значно спрощує процедури отримання послуг для клієнтів і набуває дедалі більшої популярності серед населення, особливо у період пандемії та за необхідності мінімізації фізичних контактів. А впроваджена з липня комерційна модель Системи BankID НБУ надала можливість банкам вже отримувати за це додатковий дохід” – зауважила Ольга Василєва. Завдяки участі в системі за новою моделлю за липень–вересень 2020 року банки отримали 2 млн.грн. доходу.
Національний банк також приділяє особливу увагу тому, щоб Система BankID НБУ була безпечною і функціональною для кінцевого користувача. Наприклад, нещодавно відбулося повне оновлення дизайну технічної сторінки системи, адаптовано її мобільну версію для користування смартфонами та додано окремий режим для людей з вадами зору та слуху.
Під час онлайн-спілкування фахівці НБУ розповіли про поточний стан діяльності Системи BankID НБУ. Також обговорювалися особливості роботи комерційної моделі роботи системи, можливість віддаленого відкриття банківських рахунків, плани щодо розширення кола нових учасників тощо. Представники банків надали свої пропозиції щодо подальших перспектив розвитку системи, які викликали жваве обговорення. Учасники зустрічі домовилися і надалі продовжувати практику зустрічей з питань розвитку Системи BankID НБУ.
Участь у цьому онлайн-заході взяли представники понад 30 банків, які приєдналися до cистеми або знаходяться на етапі підключення, а також представники низки підрозділів Національного банку: Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку, Департаменту фінансового моніторингу, Департаменту інформаційних технологій, Департаменту безпеки, Департаменту стратегії та розвитку.
До бізнесу потрібно ставитись не як до гусаків, яких треба общипувати, а як до курей,…
З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону. Такі…
Президент Асоціації GPA Галина Хейло була запрошена на зустріч українського та польського бізнесу, в якій…
Центральні банки України та Польщі ще на рік продовжили дію угоди про можливість валютної підтримки…
З 1 квітня 2023 року набув чинності законопроєкт №4366, який передбачає легалізацію в Україні розрахунків…
Троян маскується під легальні сервіси та портали, що свідчить про високий рівень його небезпеки У…