Categories: Новини

НБУ опрацював 17 тисяч звернень громадян – на що найчастіше скаржилися споживачі у II кварталі 2022 року

Національний банк України у II кварталі 2022 року отримав та опрацював майже 17 тисяч звернень споживачів фінансових послуг. Із них 4 987 – письмові звернення та 11 999 – дзвінки до Контакт-центру.

У II кварталі 2022 року  суттєво зменшилася кількість звернень до Національного банку  порівняно з I кварталом: отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% – усних. Це можна пояснити тимчасовим призупиненням діяльності низки фінансових установ через війну в Україні.

Введення воєнного стану вплинуло на структуру звернень до Національного банку. Кредитні канікули під час воєнного стану – найпоширеніше питання від споживачів фінансових послуг (Національним банком отримано 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 – від клієнтів небанківських фінансових установ щодо цього питання).

Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за II кварталі 2022 року. Також отримано письмові звернення з питань невиплати страхового відшкодування (11%), блокування та арештів рахунків (11%), проблем із переказами (6%).

Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4 886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг. Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).

Серед проблемних питань у роботі банків і небанківських фінансових установ залишаються шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів. Найбільшими проблемними питаннями щодо роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування.

 

Olga

Share
Published by
Olga

Recent Posts

«‎Тиск на бізнес під час війни – це постріл собі у ногу»‎: голова МПА Галина Хейло

До бізнесу потрібно ставитись не як до гусаків, яких треба общипувати, а як до курей,…

7 місяців ago

Поповнення карток готівкою через термінали з 1 серпня потребуватиме телефону – НБУ

З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону. Такі…

1 рік ago

Президент Міжнародної Платіжної Асоціації долучилась до Україно-польського економічного форуму

Президент Асоціації GPA Галина Хейло була запрошена на зустріч українського та польського бізнесу, в якій…

1 рік ago

Польща продовжила дію валютної угоди із НБУ

Центральні банки України та Польщі ще на рік продовжили дію угоди про можливість валютної підтримки…

1 рік ago

В Україні легалізували розрахунки електронними грошима

З 1 квітня 2023 року набув чинності законопроєкт №4366, який передбачає легалізацію в Україні розрахунків…

1 рік ago

Власники Android-пристроїв під загрозою: вірус Nexus атакує програми для онлайн-банкінгу

Троян маскується під легальні сервіси та портали, що свідчить про високий рівень його небезпеки У…

1 рік ago