Проєкт триватиме протягом півроку: компанії матимуть змогу привернути увагу авдиторії не тільки у рамках обговорення “коронакризи”.
Чому це важливо?
Перше, на чому під час кризових ситуацій починає економити бізнес – це реклама. Проте, якщо великим відомим компаніям відмова від медіаприсутності завдасть незначних збитків, для малого та середнього бізнесу це може стати серйозною проблемою.
У рамках проєкту підприємці та компанії зможуть розповісти зацікавленій авдиторії про свій досвід роботи під час карантину. Це допоможе іншим бізнесам вчитися на їх помилках та дізнатися, як досягти успіху.
Хто може брати участь
До проєкту запрошуються компанії, які:
Кількість учасників обмежена: редакція може розмістити матеріали тільки про 30-х підприємців.
Детальніше про умови проєкту – за посиланням.
Про організатора
Minfin.com.ua – сайт про фінанси та інвестиції. Публікує новини та аналітичні огляди про курси валют, ставки за депозитами та кредитами, а також висвітлює події у фінансовому секторі.
За підсумками квітня 2020 року увійшов до топ-25 українських сайтів за охопленням авдиторії за даними Kantar CMeter.
До бізнесу потрібно ставитись не як до гусаків, яких треба общипувати, а як до курей,…
З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону. Такі…
Президент Асоціації GPA Галина Хейло була запрошена на зустріч українського та польського бізнесу, в якій…
Центральні банки України та Польщі ще на рік продовжили дію угоди про можливість валютної підтримки…
З 1 квітня 2023 року набув чинності законопроєкт №4366, який передбачає легалізацію в Україні розрахунків…
Троян маскується під легальні сервіси та портали, що свідчить про високий рівень його небезпеки У…